Известие

Collapse
No announcement yet.

не пали и не пали

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • не пали и не пали

    вчера отидах на работа сутринта без проблем карам си аз на бензин иначе имам обикновенна газова брц ама ония ден нещя да запали и аз вдигнах капака изтръгнах кабелите за газта и си наредих както си му е реда на диузите както си е оригинално и пак нещя да запали на ключ бутнаха ме и запали да ама снощи запалих от работата и се прибрах без ядове но тази сутрен качвам се аз в колата и няма палене слезнах наредих кабелите на газ но уви неиска да запали отидох на работа с автобуса сега се връщам викам ще я пробвам врътнах първия път припука и краи обадих се на един колега доиде дърпа ме сиг 1 км но неиска и неиска та нз кво да я правя някакъв съвет ако можете да ми дъдете ще ви бъда благодарен колата е от подписа
    sigpicлуди алфи 1.4 т.с 103hp на газ обикновенна газова brc

  • #2
    Колега,мисля,че е датчик на коляновия вал,щом е запалила на бутане.

    Comment


    • #3
      Без да претендирам че съм специалист - най-простото. Връщаш всичко на бензин, откачаш масата на акумулатора за ... половин час (ресет на еку-то) и пробваш да запалиш. Ако не стане... ще слешаш другите какво ще те посъветват. Успех.
      sigpic
      Alfa Romeo 146 1.4 T.Spark Lusso (AR 33503) ZAR93000002178535

      Comment


      • #4
        На тия мотори с откачане на минуса ЕКУ-то не се ресетира.

        Лично мнение - зацапани дюзи. А после при "пренареждането" нещо си объркал и затва сега и на газ не ще.

        пп: Ако е датчик колянов вал нема да запали посмъртно, ако ще и с КРАЗ да я теглите.
        166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
        ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

        Comment


        • #5
          за объркване не съм объркал нищо по кабелите с сигурност
          sigpicлуди алфи 1.4 т.с 103hp на газ обикновенна газова brc

          Comment


          • #6
            Аз лично избягвам да я паля с дърпане или бутане, все се сещам че може да превърти някой зъб. Все пак не е Москвич или Лада 5-ца. Проверете на диагностика дали не е записала нещо?
            sigpic
            Alfa 146 1.6 TS ---> 2.0 TS Remapped by Oem
            FIAT TIPO 1.6 DOHC

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Majed_146 Покажи съобщение
              Аз лично избягвам да я паля с дърпане или бутане, все се сещам че може да превърти някой зъб. Все пак не е Москвич или Лада 5-ца. Проверете на диагностика дали не е записала нещо?
              Ако е Москвич-става,но Ладата и по специално 5цата мисля че също е с ангренажен ремък
              Сега по темата: Провери дали има гориво/газ и бензин и ток/ и както каза Маджед-диагностиката ще си каже думата!Успех!
              Last edited by tonov; d.m.y г., 22:15.
              Alfa Romeo 159 1.9JTDm 16v 150 07г.
              Alfa Romeo 147 1.6TS 16v 120 01г.

              Alfa Romeo 145 1.4TS JUNIOR 16v 103 98г.-ex.
              Aifa Romeo 156 1.8TS 16v 144 99г. ех.

              Comment


              • #8
                аз все още си държа на мнението за датчика,това,че пали от време на време не значи,че е здрав.не знам защо давате някакви необмислени съвети и игнорирате мненията на останалите. а ако 'тонов' ми обясни-какво представлява датчика на коляновия вал и защо когато започне да сдава багажа,колата пали само на бутане или на стартер,но рядко-аз ще му пратя една бира по еконт.

                Comment


                • #9
                  колега провери ли бензиновата помпа дали е ок.

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от r_s_n_ Покажи съобщение
                    аз все още си държа на мнението за датчика,това,че пали от време на време не значи,че е здрав.не знам защо давате някакви необмислени съвети и игнорирате мненията на останалите. а ако 'тонов' ми обясни-какво представлява датчика на коляновия вал и защо когато започне да сдава багажа,колата пали само на бутане или на стартер,но рядко-аз ще му пратя една бира по еконт.
                    Гутоу

                    Първо, никъде не съм казал че когато датчикът е неизправен, колата пали с бутане. Написал съм че НЕ пали

                    Обяснявам:

                    Датчикът на коляновия вал е хол-сензор, който реагира на магнитно поле, чрез него ЕКУ-то получава информация за оборотите на коляновия вал. Обикновено когато почне да сдава багажа, отказва отначало само като загрее (и като изстине се оправя), а после тотално. Без него ЕКУ-то не може да разбере, че мотора се върти и просто спира да подава искра и бензин. Така че, ако датчикът откаже, няма никакво значение дали ще буташ, дърпаш, или въртиш на стартер - за ЕКУ-то моторът е мъртъв. Все едно само си дал на контакт, но още не завъртял ключа на стартер.
                    Щом колата е запалила с бутане, датчикът е работил.
                    166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                    ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от gogo79 Покажи съобщение
                      Ако е Москвич-става,но Ладата и по специално 5цата мисля че също е с ангренажен ремък
                      Сега по темата: Провери дали има гориво/газ и бензин и ток/ и както каза Маджед-диагностиката ще си каже думата!Успех!
                      5-ца щото ако превърти клапаните няма да пресрещнат буталото

                      Първоначално публикувано от r_s_n_ Покажи съобщение
                      аз все още си държа на мнението за датчика,това,че пали от време на време не значи,че е здрав.не знам защо давате някакви необмислени съвети и игнорирате мненията на останалите. а ако 'тонов' ми обясни-какво представлява датчика на коляновия вал и защо когато започне да сдава багажа,колата пали само на бутане или на стартер,но рядко-аз ще му пратя една бира по еконт.
                      Колега, не знам защо мислиш че те пренебрегваме ?, но мисля че преди да купуваш и да сменяш е добре да провериш! Знанията на tonov ни най малко ги подценяваме пък не мисля че с моя пост и на Гогата сме те пренебрегнали. Този проблем съм го дискутирал с Тони, когато на VAN колата направи този номер на някаква сбирка до колкото си спомням! Това стана внезапно, и винаги съм се чудил!! Кога ще ме сполети този късмет някъде по пътя ?

                      Извинявай ако си се почуствал пренебрегнат от моя страна
                      sigpic
                      Alfa 146 1.6 TS ---> 2.0 TS Remapped by Oem
                      FIAT TIPO 1.6 DOHC

                      Comment


                      • #12
                        добре,съгласих се тонов-до тук добре,аз ще допълня най-важното ама ти няма да пиеш бира защо колата е възможно да пали лесно на бутане (все пак и колегата с проблема трябва да го пробва и потвърди) защото я няма убииствената комбинация между спад в напрежението от стартера и изменените стоиности на датчика-т.е.еку-то не възприема това,което му се подава! за последните 2 години имам 4 такива случая,и все пак това е само теория,не съм казал 'купувай и сменяй'. никои не ме е засегнал,просто сме се събрали за да си помагаме и не трябва да сме изпълнени с предубеждения.

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от alfa maniak Покажи съобщение
                          ..и аз вдигнах капака изтръгнах кабелите за газта и си наредих както си му е реда на диузите както си е оригинално...
                          Тук не разбрах какво си направил - какви са тези "кабели на газта" и какво значи, че си наредил дюзите..?

                          Comment


                          • #14
                            нали има симулатор или незнам точно как се нарича на газта та от тази кутиика излизат 4 кабела като тези които влизат в дюзите.Като извадиш кабелите на дюзите тези отгоре които са за ток или за някакъв сигнал нз точно се слагат на тяхно място тези от симулатора та за тия кабели става въпрос колега сети ли се
                            sigpicлуди алфи 1.4 т.с 103hp на газ обикновенна газова brc

                            Comment


                            • #15
                              Най-добре направи една диагностика щом е такава работата, не си струва риска да тръгнеш да сменящ разни части без да знаеш къде е проблема...

                              Comment

                              Working...
                              X